Klicni center kot ključna točka med podjetjem in stranko

Tisti, ki imate na kakršen koli način opravka s storitvijo, kot je klicni center, se zagotovo zavedate, kakšno vlogo ima lahko v vašem življenju pa tudi v življenju vaših morebitnih strank oziroma kupcev. Dejstvo je, da je klicni center ključna točka med podjetjem ter stranko.

Če ste torej podjetnik in imate klicni center, ta lahko deluje v sklopu podjetja ali pa je najeti. Slednja možnost se pogosto izkaže za precej boljšo, saj so stroški neprimerljivo nižji, prav tako nam omogoča kar precej velik prihranek pri času.

 

Pravi kader v kontaktnem centru

Seveda pa prav vsak najeti ali pa notranji klicni center ni povsem enako učinkovit. Uspešnost določenega kontaktnega centra je v zelo veliki meri odvisna od zaposlenega kadra. In kako pravzaprav za takšno delo najti primeren kader? Na sploh kontaktni center najpogosteje najde kadre, ki se težko postavijo v kateri koli drug oddelek v podjetju. Ob tem pa se je zagotovo dobro zavedati, da se narava dela v kontaktnem centru z digitalizacijo precej hitro spreminja. V tem primeru je zato še toliko pomembneje, da skozi različne programe čim bolje izobraziti tudi nekoliko starejše kadre oziroma organizacije. Ključno je namreč, da tudi oni lahko dosežejo dobre rezultate ter tako ustrezajo pričakovanjem svojih nadrejenih.

Klicni center kot ključna točka med podjetjem in stranko

Seveda mora vsak klicni center zato poskrbeti tudi za mentoriranje oziroma za medgeneracijsko sodelovanje. Mladi kadri lahko torej uspešno izobražujejo starejše pri tovrstnem delu – predvsem na digitalnih kanalih. Zelo velik izziv pa je tudi, da se poudari vrednost ekipe, ki jo zajema klicni center.

 

Ključ do uspešnega kontaktnega centra

Pogosto vprašanje se glasi, na kakšen način lahko klicni center naredimo čim uspešnejši. To je namreč še toliko pomembneje, saj je, kot smo omenili, ključna točka med stranko in podjetjem. Pravilo oziroma recept je zelo preprost: srečni in zadovoljni zaposleni v klicnem centru so ključ do uspešnega delovanja. Pri tem pa ima seveda zelo veliko vlogo tudi sama motivacija, za katero pa bi moral poskrbeti tudi vsak delodajalec oziroma nadrejeni.